نحوه اصولی استفاده از محلول های لوله بازکنی

محلول های لوله بازکنی دارای مزیت ها و معایبی است. این محلول ها از قمیت مناسبی برخوردار هستند و روشی نتیجه بخش و آسان است از سویی ممکن است به سلامت تان آسیب برساند و گاهی سبب پوسیدگی لوله می شود. اکنون ما میخواهیم در این مقاله نکاتی را جهت مقابله با معایب آن ذکر کنیم.

از طرفی همیشه استفاده از محلول های لوله بازکنی جوابگو نخواهر زیرا برخی گرفتگی ها شدید است و قادر به بازکردن آن با روش های خانگی از جنلا استفاده از محلول های لوله بازکنی نخواهید بود. در این هنگام باید از شرکت های لوله بازکنی کمک بگیرید. برچسب به شما امکان دسترسی و معرفی با سرویس های لوله بازکنی در سراسر تهران را میدهد.

اگر به دنبال یکی از بهترین لوله بازکنی ها در سید خندان هستید، می توانید به سایت برچسب لوله بازکنی سید خندان مراجعه کنید

چه عاملی سبب گرفتگی لوله و استفاده از محلول های لوله بازکنی می شود

شاید مهم‌ ترین دلیل بسته شدن لوله فاضلاب، روغن باشد. خیلی ازافراد تصور می کنند که روغن مایع چون مایع است به همراه آب وارد چاه فاضلاب می شود و آن را به راحتی ما به خیال اینکه روغن هم مانند آب مایع است روغن را وارد سینک می‌کنیم. این کار در گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه بشدت مؤثر است و برای اینکه این اتفاق نیفتد، به هیچ عنوان روغن را در داخل سینک ظرف‌شویی نریزید. چرا که کم کم مسیر آب با گذشت زمان باریک تر می شود و جریان آب کم می شود و در نهاین گرفتگی لوله رخ می  دهد.

“بسیاری از مواقع در زمان شستن ظروف، موادی غیر از آب وارد لوله سینک ظرفشویی شده و در بخشی که لوله خمیده می شود که اصطلاحا به آن شترگلو یا سیفون می گویند، جمع می گردند. این تجمع مواد به مرور زمان مسیر آب را باریک تر نموده و در نهایت باعث بسته شدن راه عبور آب می شوند که به این امر گرفتگی لوله گفته می شود.این مشکل اکثرا در خمیدگی های لوله ها اتفاق می افتد.”

در صورت استفاده از محلول های لوله بازکنی دچار آسیب می شوند و شاهید لوله ای پوسیده خواهیم بود. این محصول در همان یک بار استفاده خطرات زیادی دارد و موجب صدمه به سیستم تنفسی و گوارشی می شود. مسمومیت و سوختگی از خطرات ناشی از استفاده از محلول های لوله بازکنی.  روش درمان سوختگی و درمان مسمومیت با محلول های شیمیایی و اسیدی در برچسب موجود می باشد و رایگان میتوانید از اطلاعات لازم در این موارد برخوردار شوید.

سایت برچسب در همه جای تهران سرویس دارد شما برای استفاده از لوله بازکنی جنوب تهران در سایت برچسب کافی است روی لینکی که قرار داده ایم کلیک کنید.

در مورد گرفتگی های خفیف هم از تلمبه دستی استفاده می شود زیرا تلمبه مواد زائد داخل لوله را جابه جا و برخی اوقات سبب بالا آمدن ماده های جمع شده در چاه می شود. اگر با استفاده از محلول های لوله بازکنی مواجه بودید از روش های رفع گرفتگی  محلول های لوله بازکنی، فنر زنی، ترکیب جوش شیرین و سرکه و… استفاده نمایید. محلول های شیمیایی و ترکیب جوش شیرین و سرکه مواد زائد را در خود حل می کند.

اگر این روش هارا امتحان کرده اید ولی موفقیتی حاصل نشد راهی جز مراجعه به شرکت های لوله بازکنی ندارید. برچسب امکان دسترسی آسان به نزدیک ترین لوله باز کن هارا می دهد و استفاده از محلول های لوله بازکنی سرویس های لوله بازکنی حرفه ای با هزینه مناسب را به شما در سراسر نقاط تهران معرفی میکند.

پیشگیری از گرفتگی لوله چاه فاضلاب استفاده از محلول های لوله بازکنی

همانطور که گفته شد استفاده از محلول های لوله بازکنی سبب پوسیدگی لوله های فاضلاب می شود. بنابراین باید در همان اقدام اول نکاته هایی را رعایت و تلاش کنید تا گرفتگی کمتر شود در غیر این صورت با مراجعه به لوله بلزکن های قدر این مشکل را برطرف کنید.

اگر تمایل و قصد طرزاستفاده از اسید لوله بازکن را دارید باید با کیفیت ترین و اثر گذار ترین این محلول هارا انتخاب کنید. البته فراموش نکنید قوی بودن زیاد این محلول سبب آسیب دیدگی لوله می شود. با مراجعه به صفحه برچسب از نکات و اطلاعات کفایت کننده برای انتخاب محلول مناسب برای رفع گرفتگی لوله برخوردار شوید.

گرفتگی لوله فاضلاب آشپز خانه بر اثر ورود و جمع شدن چربی، موها، روغن ها و… است . برای پیشگیری از بروز گرفتگی باید به وسیله یک توری مانع ورود این مواد به مجرای لوله شوید.

همچنین ظروف چرب را با آب داغ بشویی استفاده از محلول های لوله بازکنی تا چربی ها به دیواره لوله نچسبند و سفت نشوند.

آشنایی با طریقه استفاده از محلول های لوله بازکنی

 ابتدا دستکش و ماسک می پوشیم سپس با رعایت نکات ایمنی محلول را درون چاه میریزیم پس از مدت زمان معین در روی جعبه محلول شیر آب را باز میکنیم تا محلول ها از مجرای آب پایین برود و در دیواره لوله رسوب نکند.

روش استفاده از محلول های لوله بازکنی بدین صورت است که باید آن را روی دریچه ورودی فاضلاب گذاشته و به صورت قطره قظره روی آن آب بریزید تا وارد لوله ها شده و عمل کند.

چه نکاتی را حتماً هنگاماستفاده از محلول های لوله بازکنی رعایت کنیم

۱٫در زماناستفاده از محلول های لوله بازکنی، باید حتما از ماسکی ضخیم استفاده کنید که کاملا صورت شما را بپوشاند. 

۲٫ درصورت تماس محلول با چشم به مدت ۱۵ دقیقه چشم تان را با آب شست و شو دهید اگر این کار بی اثر بود به پزشک مراجعه نمایید.

۳٫اگر لوله های تان پی در پی دچار گرفتگی میشود به سرویس های لوله بازکنی مراجعه کنید زیرا استفاده از محلول های لوله بازکنی سبب ایجاد گاز سمی و به سلامت مان آسیب می رساند همچنین در لوله ها پارگی و پوسیدگی ایجاد میکند.

اگر  گرفتگی بر طرف نشد بدانید که باید با لوله بازکنی های ماهر در سطح شهر تهران مانند خدمات لوله بازکنی در دیباجی و یا دیگر لوله بازکنی و چاه بازکنی نزدیک منزلتان تماس بگیرد تا در حد نیم ساعته به شما برسند و مشکل شما را برطرف کنند.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
سینک

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *